Garantie & klachten

 

Garantie

Al onze producten worden zorgvuldig gecontroleerd en ingepakt voordat deze verzonden worden om ervoor te zorgen dat deze in perfecte staat worden geleverd. Toch kan het voorkomen dat je jouw bestelling niet naar behoren ontvangt, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Mocht er iets aan de hand zijn met je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@lunabear.nl onder vermelding van je bestelnummer en foto’s van je ontvangen artikel(en). Wij nemen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen, contact met je op om een passende oplossing te bieden.  

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat wij niet de service hebben kunnen leveren zoals verwacht. We komen graag samen me jou tot een gewenste oplossing. Neem contact met ons op via info@lunabear.nl om je klacht bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing dan is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.